Jak se můžete do výzvy zapojit? 

V případě, že jste se rozhodli přijmout výzvu, pokořit sami sebe, ostatní nebo jen zjistit, jak velkou roli hraje chůze ve vašem životě...


Pokud jste se výzvy v minulosti již účastnili:


Jakmile uskutečníte výše zmíněný krok, dostanete se do portálu výzvy. Máte zde svůj profil a automaticky se účastníte JAKO JEDNOTLIVEC. Máte-li týmového ducha, můžete si založit tým nebo se do nějakého přidat. Pokud tak uděláte, budete se účastnit nejen jako jednotlivec, ale i JAKO TÝM. Být v týmu neznamená, že musíte chodit společně, ale že se vaše body v týmu sčítají. 


V případě, že jste součástí nějaké větší firmy, dejte nám vědět a zúčastněte se JAKO FIRMA. Můžete vytvořit tým se svými kolegy v práci a třeba k porovnání sil vyzvat jinou pobočku. 


Nejen dospělí, ale i děti potřebují chůzi jako sůl a možná ještě víc. Ve výzvě je umožněna účast dětem od 6 let. Ty se bohužel nemohou účastnit jako firma, ale mohou se účastnit JAKO ŠKOLA. 


Průběh celé výzvy je úzce propojen s aktivitou jednotlivých obcí. Zapojená města vytvářejí svou komunitu účastníků, povzbuzují je i odměňují za jejich úsilí. Jste-li účastníkem některého ze zapojených měst, gratulujeme, neboť se tak zároveň stáváte součástí vzniku měst příjemných pro život a procesu zkvalitňování veřejných prostranství ve vaší obci. Nejste-li, podívejte se na to, jak se zapojit JAKO OBEC


Účast vás všech v jakékoliv skupině nebo formě je důležitá. Bez čeho by ale výzva vzniknout a probíhat nemohla, jsou finanční zdroje. Díky financím tak můžeme na výzvě pracovat, zdokonalovat systém a zpříjemňovat vám prožití jednotlivých výzev. Chtěli bychom proto poděkovat všem, kteří jste nám přispěli na Darujme.cz nebo zakoupili premiový účet. Velký dík patří firmám, které se rozhodli nás podpořit a na výzvě s námi spolupracovat. Pokud ta vaše není mezi nimi, podívejte se, jaké jsou možnosti zapojit se JAKO PARTNER.

Zvláštní poděkování patří všem obcím, které jsou členy Partnerství pro městkou mobilitu, sdružení, které výzvu organizuje a taky těm, které nad rámec svých běžných výdajů výzvu finančně podpořili.

Generální partneři

Hlavní mediální partner

Hlavní partneři